Provansas Majoneze

Polven Foods Tardicionala Garša Provansas Majonees sai teiseks edukaimaks tarbekaupade tooteks Lätis aastal 2014. Edukaimaid tooted selgitas välja globaalne turu-uuringute keskus Nielsen.

2014. aasta kõige edukamate uute toodete leidmiseks viis Nielsen läbi kaheosalise uuringu. Esmalt analüüsiti ketikaupluste 2014. aasta müügiandmeid ning leiti eri tootegruppide parimad uued tooted vastavalt nende keskmisele kuisele müügikäibele. Teine osa koosnes tarbijauuringust, kus küsitluse käigus selgitati välja, kui suur hulk tootegrupi tarbijatest on antud toodet ostnud. Mõlema osa tulemused koondati ühisesse indeksisse, mis määras toodete üldise järjestuse.

Eesti edukaim uus toode oli Nielseni andmetel Kalevi „Kirju Koer“ batoonid, Leedus – õlu Švyturys JWReincke (5%).